fbpx

קידום ממומן בגוגל - 5 נקודות חשובות לפני שאתם יוצרים קמפיין

תארו לעצמכם רחוב מסחרי עמוס בעיר, מלא בחנויות בתחומים שונים כמו ביגוד, מכשירי חשמל, כלי בית, מסעדות ועוד.
כל העסקים הללו רוצים כמובן למשוך אתכם, הלקוחות, לקנות אצלם.
כיום בעידן הדיגיטלי, הרחוב המסחרי הזה מתקיים בפלטפורמת החיפוש של גוגל מקום שבו אנשים מחפשים מידע, מוצרים ושירותים.
אם האתר שלכם לא מופיע בתוצאות החיפוש הרלוונטיות יהיה לכם קשה להתבלט גם אם יש לכם מוצרים מעולים ומחירים אטרקטיביים.

קידום ממומן בגוגל

חשיבות המיקום בתוצאות האתר

קידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל הוא קריטי בכדי שתצליחו למשוך לקוחות חדשים.
ככל שאתרכם יופיע במיקום גבוה יותר בעמוד התוצאות של גוגל, סיכויי הקלקה לאתרכם יהיה גבוה יותר.
מחקרים הראו שרוב המשתמשים לא עוברים את הדף הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל.
לכן, חיוני להופיע בין האתרים המובילים כדי למקסם חשיפה למותג/השירותים שלכם.

פרמטרים לקידום ממומן מצליח בגוגל ADS

-דירוג דף הנחיתה.
-הצעת מחיר לקליק.
-רלוונטיות האתר לפי מילת מפתח.
-שיעור הקליקים הצפויים.
-חוויית המשתמש בדף הנחיתה.
-מידת התחרותיות במרכז.
ועוד.

*אם מילות המפתח והמודעות שלכם רלוונטיות מאוד, עדיין תוכלו לזכות במיקום גבוה יותר ובמחיר נמוך יותר.

אסטרטגיות לקידום ממומן בגוגל

קיימות מספר אפשרויות פרסום בגוגל אדס: רשת חיפוש, רשת תצוגה, קידום באתרים מצליחים, קמפיינים ממוקדים ועוד.
כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר יש לבחור נכון את סוגי המודעות, להגדיר את קהל היעד והמילות מפתח בקפידה ולבצע אופטימיזציה שוטפת של הקמפיינים.

קיימות מספר אפשרויות פרסום בפלטפורמת Google Ads:
רשת חיפוש – Search Network – המציגה את המודעות בתוצאות החיפוש של גוגל.
רשת תצוגה – Google Display Network – המאפשרת פרסום באתרים שותפים ויישומים שונים.
ועוד.
על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר יש לבחור נכון את סוגי המודעות וערוצי הפרסום, להגדיר בקפידה את קהל היעד והמילות מפתח הרלוונטיות וכן לבצע אופטימיזציה שוטפת של הקמפיינים תוך מעקב אחר מדדים כמו CTR והמרות.

מה זה CTR?

CTR היא ראשי תיבות של- Click Through Rate – שיעור לחיצות.

זהו אחד המדדים החשובים ביותר בקידום ממומן בגוגל Ads.
CTR מייצג את האחוז מתוך כלל החשיפות של המודעה שהפכו ללחיצה.
כלומר כמה אנשים מתוך אלה שהמודעה הוצגה בפניהם בתוצאות החיפוש, לחצו עליה והגיעו לאתר שלכם.
ככל שה-CTR גבוה יותר, המודעה נחשבת איכותית ורלוונטית יותר עבור הגולשים, וגוגל מדרגת אותה במיקום טוב יותר בעמוד התוצאות. CTR ממוצע נחשב מעל 2-3%.
על כן חשוב לעקוב ולנטר את ה-CTR בקמפיין הפרסום שלכם, ולבצע אופטימיזציה לשיפור השיעור במידת הצורך.

שילוב עם אסטרטגיות נוספות

על מנת למקסם את החשיפה וההמרה ללקוחות, מומלץ לשלב בין קידום ממומן בגוגל לבין פעולות נוספות כמו: קידום אורגני, שיווק במדיה חברתית ועוד.
השילוב של ערוצים שונים יכול לתת תוצאות מצוינות ולחזק את המיתוג והמודעות לעסק שלכם.

יתרונות בקידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל מציע לעסקים שורה של יתרונות לעומת שיטות קידום אחרות.
ראשית, השליטה והיכולת לבחור בדיוק והיכן המודעות יופיעו ומי יראה אותן.
ניתן להגדיר תקציב, לעקוב אחר התוצאות בזמן אמת ולבצע אופטימיזציה שוטפת.
שנית, הקליקים שמגיעים דרך קידום ממומן באיכות גבוהה יותר,
אנשים מחפשים באופן מדויק יותר את המוצרים או השירותים שאתם מציעים לפי שאילתות חיפוש.
שלישית, התוצאות הן מהירות יותר מקידום אורגני.

אף על פי שקידום ממומן יכול לספק תוצאות מהירות, מומלץ בהחלט לשלב אותו עם פעולות של קידום אורגני ארוך טווח (SEO).
כך למשל ניתן להשתמש במילות מפתח זהות הן בקמפיין הפרסום והן באופטימיזציה האתר.
שילוב נכון של שתי השיטות יאפשר למקסם חשיפה ולחזק את הנוכחות בתוצאות החיפוש לאורך זמן.

לסיכום,
קידום ממומן בגוגל הוא כלי שיווקי מצוין עבור עסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לצמוח באמצעות האינטרנט.
זהו פתרון יעיל המאפשר שליטה מלאה על תקציב הפרסום ומדידה שוטפת של התוצאות.
יש לשלב זאת עם פעולות קידום נוספות לקבלת אפקט מקסימלי לעסק שלכם.

מאמרים קשורים

חקר מילות מפתח
מאמרים
נתנאל אבנרי

מחקר מילות מפתח

הוא היבט חשוב של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) מכיוון שהוא עוזר לך להבין מה אנשים מחפשים ובאילו מונחים הם משתמשים כדי למצוא את מה שהם מחפשים..

מידע נוסף »
קידום אורגני לאתרי וורדפרס
מאמרים
נתנאל אבנרי

קידום אורגני

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט במטרה לשפר את דירוגו בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP) עבור מילות מפתח או ביטויים ספציפיים..

מידע נוסף »
PPC מה זה
מאמרים
נתנאל אבנרי

PPC

פרסום בתשלום לפי קליק (PPC) הוא סוג של פרסום דיגיטלי שבו מפרסמים משלמים בכל פעם שמשתמש לוחץ על אחת מהמודעות שלהם..

מידע נוסף »